Ο Ευθύμιος Σαββάκης θα ανέβει στη σκηνή του 2nd Digital Forum της Αθήνας


Γνωρίσαμε τον νεαρό δημοσιογράφο από την Πτολεμαΐδα

Το ραντεβού μας στο Skype είχε οριστεί για την Κυριακή το απόγευμα. Ο ίδιος έχει τελειώσει τη βάρδιά του στην bet365 και κάθεται απέναντι από την οθόνη φορώντας ένα κόκκινο φούτερ του «Αρκτούρου». Ίδιο χρώμα με τα γυαλιά του. Εκτός από τον βρετανικό κολοσσό, τη μεγαλύτερη εταιρεία online gaming στον κόσμο, όπου εργάζεται ως δημοσιογράφος, έχει καταφέρει να συνεργαστεί με κορυφαίες εταιρείες, οργανισμούς και brands. Κι αυτό ενώ τα τελευταία 2 χρόνια αποτελεί Υποψήφιο Διδάκτωρ του τμήματος Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ, τμήμα από το οποίο έχει αποφοιτήσει με υποτροφίες και εξαιρετικές επιδόσεις.

«Το θέμα του διδακτορικού μου είναι προσανατολισμένο στους Celebrities, καθώς μελετάω πώς επηρεάζουν ένα άτομο μέσα στον μιντιακό κόσμο. Επιρροή που είναι τεράστια και μπορεί να γίνει ευδιάκριτη σε αρκετές στιγμές της καθημερινότητάς μας. Ιδιαίτερη σημασία θα δοθεί και στην παρουσία των Celebrities σε καμπάνιες υγείας και στο κατά πόσο η συμμετοχή αυτή ευνοεί τους σκοπούς του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας. Παράλληλα, ένα μέρος θα αφορά στο πώς χτίζεται ένας Celebrity μέσα στο νέο περιβάλλον των Social Media και πώς αναπτύσσεται η βιομηχανία γύρω από το όνομά του», αναφέρει χαρακτηριστικά.

899789_10376739_433329820207405_4412222063865664517_n_-1- (1)

Ο Ευθύμης αποτελεί μέλος της συντακτικής ομάδας του Lifo.gr, ενός από τα μεγαλύτερα sites στην Ελλάδα, ενώ τα τελευταία χρόνια συνεργάζεται με δημοσιογραφικούς οργανισμούς στην Κύπρο και με τη βιομηχανία του eLearning στην Αμερική, παρέχοντας δημοσιογραφικό περιεχόμενο. Η στήλη του στη Lifo.gr, μάλιστα, αποτέλεσε την αφορμή η Huffington Post UK, η βρετανική έκδοση ενός από τα μεγαλύτερα δημοσιογραφικά συγκροτήματα του κόσμου, να τον συμπεριλάβει στο αφιέρωμά της για τους 3 νέους, ελπιδοφόρους Έλληνες.

«Στη LIFO έχω φτιάξει μία στήλη που πραγματεύεται ιστορίες ανθρώπων. Τις ιστορίες όλων αυτών που, μέσα σε ένα περιβάλλον κρίσης και διαρκώς αυξανόμενων εμποδίων, κατόρθωσαν να πρωταγωνιστήσουν, να επιχειρήσουν, να καινοτομήσουν, αλλά κυρίως να μην αφήσουν τα όνειρά τους να συμβιβαστούν στο γενικότερο γκρίζο. Υπάρχουν γύρω μου 25χρονοι με πολύ δυνατά μυαλά, εξαιρετικά βιογραφικά και απίστευτες ιδέες και παρακαλάνε για μία θέση δουλειάς ανειδίκευτου εργάτη. Και αν τα καταφέρουν και την πάρουν, παρακαλάνε για να πληρωθούν. Αν αυτό δεν είναι ο πάτος του βαρελιού, τι είναι; Χαίρομαι που βλέπω πολλούς συνομηλίκους μου να κάνουν το βήμα και να ανοίγουν τα φτερά τους έξω από τη χώρα. Ξέρεις, το βασικό δεν είναι ούτε τα χρήματα, ούτε οι προοπτικές. Είναι η αξιοπρέπεια που στερείς από αυτά τα παιδιά. Η κλωτσιά που τους δίνεις, όταν πάνε να σταθούν στα πόδια τους. Κι αυτό ο 25χρονος θα το κρατήσει μέσα του», αναφέρει.

Ο ίδιος, ευτύχησε, μέσα σε ένα περιβάλλον γενικότερης υπανάπτυξης, να συνεργαστεί με αρκετές εταιρείες στην Ελλάδα και το εξωτερικό, παρέχοντας περιεχόμενο και αναλαμβάνοντας τα social media και την επικοινωνία τους. Τον τελευταίο χρόνο, μάλιστα, εργάζεται στο κομμάτι της επικοινωνία του πρωταθλήματος ρομποτικής First Lego League, της κορυφαίας εταιρείας του είδους Lego, τη στιγμή που το θέμα του στη Lifo.gr για τη ρομποτική από Ρομά κορίτσια (μία δράση του εκπαιδευτικού φορέα eduACT με τον οποίο συνεργάζεται), έγινε αφορμή για ερώτηση στο πρόσφατο debate των πολιτικών αρχηγών! Πόσο σημαντικό είναι τελικά το περιεχόμενο το 2015;

«Βιώνουμε μία εποχή όπου τα πάντα αρχίζουν και σχετίζονται με το περιεχόμενο. Ο κόσμος έχει αρχίσει να αντιλαμβάνεται και να απορρίπτει κάτι κακογραμμένο, κάτι χιλιοειπωμένο. Θέλει πρωτογένεια, φρεσκάδα. Επιθυμεί να διαβάσει και να μάθει, να κάνει το βήμα παραπέρα. Τα τελευταία χρόνια έχω αναλάβει να κάνω περιεχόμενο για πολλές εταιρείες και στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Από την επιμέλεια των sites τους, μέχρι τις διαφημιστικές τους καμπάνιες, τους λογαριασμούς των social media κτλ. Γενικότερα, όπου χρειάζονταν περιεχόμενο και λέξεις. Αυτό προτάσσει η εποχή, σε αυτό οφείλουμε να εξελιχτούμε όσοι ασχολούμαστε με περιεχόμενο», προσθέτει.

Στις 10 Δεκεμβρίου ο Ευθύμης θα βρίσκεται στην Αθήνα και συγκεκριμένα στη σκηνή του 2nd Digital Forum, καθώς η ιστορία του θα είναι η μία από τις δύο εναρκτήριες ομιλίες.

«Δέχτηκα με μεγάλη χαρά την πρόσκληση να ανέβω στη σκηνή του Forum. Είχα παρακολουθήσει τις κινήσεις που είχαν γίνει στην περσινή πρώτη διοργάνωση και μου είχε αφήσει πολύ θετική εντύπωση. Έτσι, όταν με πήρε τηλέφωνο η Ιωάννα Φωτοπούλου και μου έκανε εκ μέρους της διοργανώτριας ομάδας την πρόταση χρειάστηκα κάτι λιγότερο από 4 δευτερόλεπτα για να πω το ναι», αναφέρει, χαμογελώντας.

«Η ομιλία μου θα συσχετιστεί με την ανάγκη των νέων να δημιουργήσουν. Τώρα, περισσότερο από ποτέ. Θα αναφερθώ στις ιστορίες ανθρώπων που γνώρισα και κατάφεραν να καινοτομήσουν μέσα σε ένα τελείως αφιλόξενο περιβάλλον και θα προσπαθήσω να εξηγήσω τη σημασία του να ξεπεράσεις τα εθνικά σύνορα, επιτρέποντας στον εαυτό σου να γνωρίσει την αξιοπρέπεια που κρύβει το εξωτερικό σε πολλά πράγματα. Με αναφορά σε συνεργασίες και εμπειρικά παραδείγματα, θα προσπαθήσω να δώσω το στίγμα της νέας εποχής των μίντια, μέσα στην οποία το πρωτογενές περιεχόμενο θα αποτελέσει κορυφαία και αδιαπραγμάτευτη αξία. Και πού ξέρεις, όλο και κάπου θα χωρέσουν οι Celebrities και το branding σε όλο αυτό. Celebrities και new media, άλλωστε, είναι αξίες πλέον ταυτόσημες», προσθέτει και αναφέρεται στα μελλοντικά του σχέδια.

«Είναι υπό έκδοση δύο συλλογικοί ακαδημαϊκοί τόμοι, όπου θα έχω τη χαρά να συμμετέχω δίπλα στους καθηγητές μου, με δύο (προσωπικά πιστεύοντας) ενδιαφέροντα θέματα. Το ένα έχει να κάνει με την Πράσινη Δημοσιογραφία και τους Celebrities και το άλλο με την Πρόσληψη των Αμερικανικών Σειρών από τον Έλληνα τηλεθεατή, όπου μαζί με τη Λέκτορα κα Δήμητρα Δημητρακοπούλου ασχοληθήκαμε με το φαινόμενο του «House of Cards» και του «Netflix». Παράλληλα, θα προσπαθήσω να διευρύνω τον κύκλο των εταιρειών που παρέχω περιεχόμενο τόσο σε εθνικό, όσο και σε διεθνές επίπεδο, ενώ στα επόμενα σχέδιά μου είναι και η διεκπεραίωση των ερευνητικών τμημάτων της διατριβής μου και η συγγραφή ενός αστυνομικού μυθιστορήματος», καταλήγει. Ο ίδιος, άλλωστε, ήταν στους νικητές του Πανελλήνιου Διαγωνισμού Αστυνομικής Λογοτεχνίας που διοργάνωσαν οι «Εκδόσεις Μεταίχμιο» και το διήγημά του «Ο λύκος και οι καραμέλες» φιλοξενείται στη Συλλογή «Ο φόβος του Ξένου».

Περισσότερα από τον Ευθύμη στη σκηνή του Impact Hub Athens τον Δεκέμβριο.

DSC_2980 copy

*Οι φωτογραφίες από το δωμάτιο είναι του Γιώργου Πλανάκη, ενώ χρησιμοποιήθηκαν οι χώροι του Locked, του πρώτου παιχνιδιού απόδρασης που δημιουργήθηκε στη Θεσσαλονίκη. Ο Ευθύμης παρέχει περιεχόμενο στην εταιρεία και είχε την ιδέα να δημιουργήσει μία περίεργη στήλη, όπου «κλειδώνει» κάθε εβδομάδα έναν καλεσμένο στα δωμάτια και του κάνει 60 περίεργες ερωτήσεις! Ανάμεσα στους μέχρι τώρα καλεσμένους του, είναι και ένας λειτουργός κηδειών, ιδέα του Ευθύμη για να τον συνδυάσει με το ανάλογο Spooky Δωμάτιο!

*Η φωτογραφία με το σκίτσο είναι της Δώρας Τοπαλίδου και είναι από τη φωτογράφιση για την καμπάνια κατά του Καρκίνου του Μαστού από την ομάδα «Βυζάκια σας φιλών», ιδέα του Ευθύμη που είναι φίλος της ομάδας.

Η στήλη του Ευθύμη στη LIFO: http://www.lifo.gr/authors/79

Το αφιέρωμα της Huffington Post UK: http://www.huffingtonpost.co.uk/nikolaos-dimou/three-aspiring-profession_b_7354266.html

Η στήλη του Locked: http://locked.gr/category/blog/

Ευχαριστώ πολύ τον Ευθύμη Σαββάκη για την υπέροχη συνέντευξη που μου παραχώρησε.

 


Σας άρεσε το άρθρο; Μοιραστείτε το!!

0

What's Your Reaction?

Angry Angry
0
Angry
Cute Cute
0
Cute
Fail Fail
0
Fail
Geeky Geeky
0
Geeky
Lol Lol
0
Lol
Love Love
0
Love
OMG OMG
0
OMG
Win Win
0
Win
WTF WTF
0
WTF

Ο Ευθύμιος Σαββάκης θα ανέβει στη σκηνή του 2nd Digital Forum της Αθήνας

συνδέσου

Γίνε μέλος του #MSP
Don't have an account?
Εγγράψου

reset password

Εγγράψου

Γίνε μέλος του #MSP

Captcha!
Choose A Format
Gif
GIF format