Πώς να κοιμάσαι σωστά και ξεκούραστα!


stocksnap_46bmyp2bdj

Αισθάνεσαι συνεχώς κουρασμένος; Πατάς συνέχεια και συνέχεια «Αναβολή» στο ξυπνητήρι του κινητού σου κάθε πρωί; Εάν όλα αυτά σε εκφράζουν, τότε μην ανησυχείς – είσαι απλά σαν πολλούς από εμάς. Εκτός κι αν ακολουθείς ένα αυστηρό πρόγραμμα ύπνου , και όντως το ακολουθείς , τότε είναι πιθανόν να μην λαμβάνεις αρκετή ποσότητα ύπνου. Οι παράμετροι για έναν καλό νυχτερινό ύπνο είναι πολλές, αλλά είναι απλό και εύκολο να τις βελτιώσεις με τα ακόλουθα tips για να κοιμάσαι από εδώ και πέρα σαν πουλάκι!

Κάποιες τροφές μπορούν να επηρεάσουν αρνητικά τον ύπνο σου,όπως έιναι η ζάχαρη και η καφεΐνη. Η τελευταία κούπα καφέ που μπορείς να πιεις χωρίς να επηρεάσει τον ύπνο σου είναι το λιγότερο 6 ώρες πριν κοιμηθείς. Έτσι, η καφεΐνη θα έχει «φύγει» από τον οργανισμό σου μέχρι την ώρα που θα πας στο κρεβάτι. Επίσης, προσπάθησε να μην φας καθόλου ζάχαρη 2-3 ώρες πριν πέσεις για ύπνο,το οποίο είναι πολύ καλό για το μεταβολισμό σου.

Το να διαβάζεις μέχρι αργά σίγουρα έχει παρενέργειες στον ύπνο που κάνεις. Αν μόλις πριν πέσεις για ύπνο διαβάζεις, τότε το μυαλό σου βρίσκεται σε εγρήγορση και μπορεί να χαλαρώσει. Δώσε στο μυαλό σου περιθώριο 1 ώρα ανάμεσα σε διάβασμα και ύπνο, ώστε να είσαι πλήρως χαλαρός μέχρι να κοιμηθείς.

Η χρήση υπολογιστή ή κινητού πριν κοιμηθείς επηρεάζουν αρνητικά το εγχείρημα να κοιμηθείς, καθώς εκπέμπουν blue light, το οποίο ο εγκέφαλος λαμβάνει σαν το φως του ήλιου. Οπότε, αν ανήκεις στην κατηγορία που παίζουν Candy Crash ή βλέπουν ατέλειωτες ώρες σειρών πριν τον ύπνο, τότε πραγματικά ο εγκέφαλός σου «ξυπνάει» και δεν μπορεί να κοιμηθεί.

Επιπλέον, εάν κοιμάσαι κατά τη διάρκεια της ημέρας, μην αναρωτιέσαι γιατί δεν μπορείς να κοιμηθείς τα βράδια. Σίγουρα, κανείς δεν μπορεί να αντισταθεί σε 1-2 ώρες ύπνου όταν είσαι κουρασμένος μετά από μια δύσκολη μέρα, αλλά να θυμάσαι αυτός ο υπνάκος δεν θα σε βοηθήσει να κοιμηθείς το βράδυ. «Πάλεψε» με την επθυμία σου για ύπνο κατα τη διάρκεια της ημέρας και να είσαι σίγουρος ότι θα κάνεις έναν ξεκούραστο και πολύωρο ύπνο τη νύχτα.

Ο ύπνος σου πρέπει να έχει μια προτεραιότητα στην καθημερινότητά σου. Φτιάξε αυτά τα μικροπροβλήματα που δεν σε αφήνουν να κοιμηθείς σωστά και τότε είμαι σίγουρη ότι θα καταλάβεις τι πάει να πει να είσαι πραγματικά ξεκούραστος.

Επιμέλεια: Έφη Γκαραβέλα

 

 


Σας άρεσε το άρθρο; Μοιραστείτε το!!

2SHARES
1
0
Η αντίδραση σας;
Angry Angry
0
Angry
Cute Cute
0
Cute
Fail Fail
0
Fail
Geeky Geeky
0
Geeky
Lol Lol
0
Lol
Love Love
0
Love
OMG OMG
0
OMG
Win Win
0
Win
WTF WTF
0
WTF

Πώς να κοιμάσαι σωστά και ξεκούραστα!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

συνδέσου

Γίνε μέλος του #MSP
Don't have an account?
Εγγράψου

reset password

Εγγράψου

Γίνε μέλος του #MSP
or

Captcha!