Διαφωνία Χημικών και Υπουργείου για το μάθημα της Πληροφορικής


Συνάντηση πραγματοποιήθηκε μεταξύ του Υπουργού Παιδείας και της Ένωσης Ελλήνων Χημικών.Κατά τη διάρκεια της συζήτησης τέθηκαν επί τάπητος διάφορα θέματα και προτάσεις της Ένωσης, όπως το μάθημα της Χημείας στο Γυμνάσιο και στις Πανελλαδικές εξετάσεις.

Ο Υπουργός τόνισε πως, η Χημεία παραμένει μια πολύ σημαντική επιστήμη για την εκπαίδευση, γεγονός που δεν αμφισβητήθηκε ποτέ, ούτε αλλοιώθηκε με την εισαγωγή του μαθήματος της Πληροφορικής ως πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα.

Σημειώνεται εδώ ότι, ο κ.Λοβέρδος έχει ήδη ανακοινώσει την εισαγωγή της Πληροφορικής στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα και αναμένεται η κατάθεση τροπολογίας, σύμφωνα με κατά καιρούς δηλώσεις του στη Βουλή και σε συνεντεύξεις.

Η Ένωση Ελλήνων Χημικών σε ανακοίνωσή της δήλωσε πως η συνάντηση πραγματοποιήθηκε σε θετικό κλίμα, παρότι δε σύγκλιναν οι απόψεις των δύο πλευρών.

Παρ’όλ’αυτά, αν και οι δύο πλευρές υποστήριζαν διαφορετικές απόψεις αναφορικά με το μάθημα της Πληροφορικής, ο Υπουργός δήλωσε ότι τη Δευτέρα 27 Οκτωβρίου 2014 θα πραγματοποιηθεί συνάντηση εργασίας όλων των Επιστημονικών Ενώσεων των Θετικών Επιστημών προκειμένου να συζητηθεί το θέμα και να κατατεθεί κοινή πρόταση.

Η Ένωση, από πλευράς της, ήταν δυσαρεστημένη με τη στοχοποίηση της Χημείας και διαμαρτυρήθηκε έντονα, καταθέτοντας τα στοιχεία της έκθεσης Rocard (2007) για την ανάγκη αναβάθμισης της διδασκαλίας των Φυσικών Επιστημών στην Ευρώπη και τα στοιχεία της εξωτερικής αξιολόγησης της ΑΔΙΠΠ για το ΕΜΠ, η οποία επισημαίνει το έλλειμμα γνώσεων Χημείας.

Κατέθεσε επίσης δύο εναλλακτικές προτάσεις για το εξεταστικό σύστημα, αλλά κυρίως ζήτησε από τον Υπουργό να δοθεί ο απαραίτητος χρόνος για να καταλήξουν σε κοινή πρόταση οι Επιστημονικές Ενώσεις των Θετικών Επιστημών, οι οποίες έχουν ήδη ξεκινήσει το διάλογο.

Η Διοικητική Επιτροπή της Ένωσης Ελλήνων Χημικών κατέθεσε υπόμνημα στο οποίο κατέγραψε τις ενστάσεις της όσον αφορά στον αντιπαιδαγωγικό χαρακτήρα της μονόωρης διδασκαλίας της Χημείας στο Γυμνάσιο, την ανάγκη καθιέρωσης εργαστηριακής ώρας με δύο καθηγητές και τις αναθέσεις των μαθημάτων και κυρίως του μαθήματος “Εισαγωγή στις Φυσικές Επιστήμες”.

Παράλληλα, κατέθεσε το σχέδιο αναλυτικού προγράμματος σπουδών Χημείας που έχει εκπονήσει, όπως επίσης και υπόμνημα για την ενεργή συμμετοχή όλων των Επιστημονικών Ενώσεων στις Επιτροπές για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

Τέλος, η Ένωση τονίζει σε ανακοίνωσή της πως, έχει δώσει όλη την προσοχή της στο διάλογο μέσω του οποίου στοχεύει στην υιοθέτηση της βέλτιστης λύσης για τους μαθητές και προσβλέπει στην δημιουργική συνεργασία των Επιστημονικών Ενώσεων έτσι ώστε η Εκπαίδευση να αποτελέσει το μοχλό για την ανάπτυξη και την καινοτομία.

ΔΕΊΤΕ ΕΠΊΣΗΣ

 

Επιμέλεια : Μαριάννα Αλεξοπούλου


Σας άρεσε το άρθρο; Μοιραστείτε το!!

0

What's Your Reaction?

Angry Angry
0
Angry
Cute Cute
0
Cute
Fail Fail
0
Fail
Geeky Geeky
0
Geeky
Lol Lol
0
Lol
Love Love
0
Love
OMG OMG
0
OMG
Win Win
0
Win
WTF WTF
0
WTF

Διαφωνία Χημικών και Υπουργείου για το μάθημα της Πληροφορικής

συνδέσου

Γίνε μέλος του #MSP
Don't have an account?
Εγγράψου

reset password

Εγγράψου

Γίνε μέλος του #MSP

Captcha!
Choose A Format
Gif
GIF format