“Α for Athens” – Οι φοιτητές μάρκετινγκ που θέλουν να πάρουν το χρυσό στο Παρίσι


Λέγονται “A for Athens” και σε λίγες μέρες θα εκπροσωπήσουν την Ελλάδα σε ένα παγκόσμιο διαγωνισμό μάρκετινγκ. Ο λόγος για τους φοιτητές του Τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του ΟΠΑ, Γιάννη Παπανικολάου, Μαρίνα Παναγιωτοπούλου και Στέφανο Σίνη, που πήραν το εισιτήριο για τον διαγωνισμό Brandstorm 2013 by L’Oreal, μετά τη διάκριση τους σε εθνικό επίπεδο, και πλέον…πετάνε για Παρίσι.
Το MyStudentPass.gr ξέκλεψε λίγο από το χρόνο των προετοιμασιών τους, και συζητά μαζί τους για τη συμμετοχή τους αλλά και για τον online διαγωνισμό του Brandstorm 2013 που…τρέχει, και ήδη φαίνεται να τους φέρνει…μετάλλιο.

Συνέντευξη στη Μαριέτα Χριστοπούλου

– Τι είναι ο διαγωνισμός αυτός και τι σας παρακίνησε να συμμετέχετε;
Ο διαγωνισμός Brandstorm 2013 by L’Οreal διοργανώνεται κάθε χρόνο τα τελευταία 20 χρόνια και δίνει σε φοιτητές από 45 και πλέον χώρες τη δυνατότητα να αναδείξουν το ταλέντο τους στο μάρκετινγκ και να κερδίσουν τις εντυπώσεις με τις καινοτόμες ιδέες τους.
Φέτος το θέμα του διαγωνισμού είναι να δημιουργήσουμε ένα καινοτομικό concept προϊόντος για το brand L’Oreal Paris στην κατηγορία haircare και styling μαζί με ένα marketing plan, το οποίο θα περιγράφει πως θα λανσάρουμε το προϊόν μας στις αγορές της νοτιοανατολικής Ασίας.
Για το διαγωνισμό αυτό μάθαμε μέσω Ίντερνετ και από φίλους μας, οι οποίοι είχαν συμμετάσχει παλαιότερα και μας είχαν μιλήσει γι αυτό το φανταστικό project τόσο σε επίπεδο γνώσεων όσο και σε επίπεδο εμπειριών. Έτσι, θέλαμε πολύ να συμμετάσχουμε για να αξιολογήσουμε τις ικανότητες μας και να αναμετρηθούμε με τον παγκόσμιο ανταγωνισμό.

– Μετά από ποια διαδικασία και ανάμεσα σε πόσες ομάδες αναδειχθήκατε η νικήτρια στον εθνικό διαγωνισμό L’Oreal Brandstorm?
Στην ημιτελική φάση του διαγωνισμού, που αποστολή μας ήταν η ανάλυση των αγορών και το λανσάρισμα ενός ήδη υπάρχοντος προϊόντος σ’ αυτές, επιλέχθηκαν τρεις από τις δέκα ομάδες για να το παρουσιάσουν στον ελληνικό τελικό. Εκεί παρουσιάσαμε για πρώτη φορά το marketing plan της καινοτομικής μας ιδέας και πήραμε το εισιτήριο για τον παγκόσμιο τελικό στο Παρίσι, όπου θα εκπροσωπήσουμε την Ελλάδα, διεκδικώντας στις 20 Ιουνίου την πρώτη θέση ανάμεσα σε 45 ομάδες από όλο τον κόσμο.
Παράλληλα με το διαγωνισμό αυτό, τρέχει στο Facebook μέχρι τις 4 Ιουνίου ένας διαγωνισμός φωτογραφίας, γνωστός ως People Choice Award, όπου οι νικητές της κάθε χώρας δημιουργούν μία φωτογραφία που αντιπροσωπεύει την ομάδα τους και νικητής ανακηρύσσεται, αυτός που θα αναδείξει το κοινό, μαζεύοντας τα περισσότερα Like!

-Θάλασσα, βατραχοπέδιλα, βιβλία, ελληνική σημαία… τι σας ενέπνευσε για τη φωτογραφία – συμμετοχή σας, και ποιό είναι το κόνσεπτ της;
Όσον αφορά τη φωτογραφία μας θέλαμε κάτι ευφάνταστο, αστείο και εντυπωσιακό που να τραβάει την προσοχή, ενώ παράλληλα να θυμίζει ότι εκπροσωπούμε την Ελλάδα στο διαγωνισμό. Για αυτό και επιλέξαμε τη θάλασσα. Συνδυάσαμε όλα αυτά με το ότι είμαστε ανερχόμενοι επαγγελματίες στο χώρο του μάρκετινγκ , και κάπως έτσι γεννήθηκε το concept “ΑΝΑΔΥΟΜΕΝΟΙ ΜΑΡΚΕΤΙΕΡΣ».
Μπορείτε να δείτε τη φωτογραφία μας εδώ, να κάνετε LIKE και να τη μοιραστείτε με τους φίλους σας κάνοντας SHARE.

-Σε ποια θέση βρίσκεται η συμμετοχή σας αυτή τη στιγμή;
Αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε στην πρώτη τριάδα και ο ανταγωνισμός είναι σκληρός γι΄αυτό ….LIKE & SHARE!!! Οσο περισσότερα τόσο πιο δυνατή η Ελληνική Αποστολή. Μπορείτε όλοι να μας φέρετε ένα βήμα πιο κοντά στη νίκη.

-Γιατί είναι σημαντικό για εσάς να φτάσετε ψηλά στην κατάταξη και πως ακριβώς μπορεί ο κόσμος να βοηθήσει την ελληνική συμμετοχή;
Είναι σημαντικό για εμάς να νικήσουμε το People Choice Award, γιατί θα μας γεμίσει θάρρος, αισιοδοξία και ελπίδες για την κατάκτηση του παγκόσμιου τίτλου στο Παρίσι. Η ώθηση που μας δίνει η υποστήριξη του κοινού είναι αναντικατάστατη!

…Παρακολουθείστε live την εξέλιξη του People Choice Award!


Σας άρεσε το άρθρο; Μοιραστείτε το!!

0

What's Your Reaction?

Angry Angry
0
Angry
Cute Cute
0
Cute
Fail Fail
0
Fail
Geeky Geeky
0
Geeky
Lol Lol
0
Lol
Love Love
0
Love
OMG OMG
0
OMG
Win Win
0
Win
WTF WTF
0
WTF
admin

“Α for Athens” – Οι φοιτητές μάρκετινγκ που θέλουν να πάρουν το χρυσό στο Παρίσι

συνδέσου

Γίνε μέλος του #MSP
Don't have an account?
Εγγράψου

reset password

Εγγράψου

Γίνε μέλος του #MSP

Captcha!
Choose A Format
Gif
GIF format