Ποια είναι η διαδικασία υποβολής αιτήσεων μετεγγραφών;


Βάση της σημερινής τροπολογίας που κατατέθηκε στη Βουλή των Ελλήνων, η διαδικασία, την οποία οφείλουν να ακολουθήσουν οι ενδιαφερόμενοι προς μετεγγραφή σε άλλο ομοειδές τμήμα της προτίμησής τους, συνοψίζεται στα εξής βήματα:

  1. Οι πρωτοετείς φοιτητές ζητούνται αρχικά να υποβάλουν αίτηση μετεγγραφής μέσω της ηλεκτρονικής εφαρμογής της Διεύθυνσης Ανάπτυξης Πληροφοριακών Συστημάτων της Κεντρικής Υπηρεσίας του Υπουργείου Παιδείας  από τις 9 Οκτωβρίου 2014 έως τις 17 Οκτωβρίου 2014.
  2. Σε πρώτο στάδιο, απαιτείται η ταυτοποίησή τους σε μία από τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, συνοδευόμενοι είτε από την Αστυνομική τους Ταυτότητα ή το Διαβατήριό τους, με σκοπό την απόκτηση ενός προσωπικού κωδικού ασφαλείας.
  3. Στη συνέχεια, οι ενδιαφερόμενοι, θα πρέπει να συνδεθούν στο ηλεκτρονικό σύστημα που προαναφέραμε και με χρήση του οκταψήφιου κωδικού εξετάσεων και του προσωπικού κωδικού ασφαλείας που εξασφάλισαν από τη Δ/νση Β’/θμιας Εκπαίδευσης, θα αποκτήσουν πρόσβαση σε αυτό.
  4. Οι αιτούντες, εκτός από τα προσωπικά τους στοιχεία, όπως τηλέφωνο επικοινωνίας, διεύθυνση μόνιμης κατοικίας, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου κτλ., δηλώνουν τον Αριθμό Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης τους (ΑΜΚΑ), τον Αριθμό Φορολογικού Μητρώου (ΑΦΜ) του ατόμου στο οποίο έχει συμπεριληφθεί ως τέκνο στη δήλωση φόρου εισοδήματος  του οικονομικού έτους 2014, και φυσικά τη σχολή προτίμησής τους για τη μεταφορά της θέσης εισαγωγής τους.
  5. Στο σημείο αυτό, να αναφέρουμε πως οι αιτούντες έχουν το δικαίωμα προσωρινής αποθήκευσης της αίτησης τους, για πιθανό προσεκτικότερο έλεγχο των στοιχείων που έχουν δηλώσει.

Με το πέρας της διαδικασίας υποβολής της αίτησής τους, οι νεοεισαχθέντες έχουν την υποχρέωση να εκτυπώσουν την αίτηση και να την προσκομίσουν στη σχολή υποδοχής τους με τα ακόλουθα δικαιολογητικά:

–        Το αντίγραφο του εκκαθαριστικού σημειώματος  και την ηλεκτρονική δήλωση φόρου εισοδήματος  που αντιστοιχεί στον ΑΦΜ που ο επιτυχών δήλωσε στην αίτησή του και από τον οποίο προκύπτει το ετήσιο οικογενειακό εισόδημα επιβολής εισφοράς κατά το έτος 2014. Γίνεται ρητή μνεία ότι, προκειμένου να ληφθεί υπόψη η δήλωση φόρου εισοδήματος ή οποιαδήποτε συμπληρωματική αυτής, πρέπει να έχει κατατεθεί μέχρι την ψήφιση του ν.4274/2014 (Α΄147), δηλαδή μέχρι τις 14.07.2014.

–        Τη βεβαίωση εγγραφής από το Τμήμα/Σχολή προέλευσης.

–        Το πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης.

Ακολουθεί ο έλεγχος των αιτήσεων από μια τριμελή Επιτροπή κάθε τμήματος κάθε σχολής, τα μέλη της οποίας προέρχονται από το διδακτικό ή το διοικητικό προσωπικό, με σκοπό τον έλεγχο των δικαιολογητικών των επιτυχόντων.

Μέσω Δελτίου Τύπου στην ιστοσελίδα του υπουργείου Παιδείας, οι αιτούντες, σε πρώτη φάση, θα ενημερωθούν για την εγκυρότητα της αίτησης της οποία κατέθεσαν, ενώ τα ονόματα των φοιτητών που κατάφεραν να πραγματοποιήσουν μεταφορά θέσης εισαγωγής  θα ανακοινωθούν και πάλι μέσω Δελτίου Τύπου του υπουργείου Παιδείας αναρτημένο στην ιστοσελίδα του.

Γράφει : Έφη Γκαραβέλα


Σας άρεσε το άρθρο; Μοιραστείτε το!!

0

What's Your Reaction?

Angry Angry
0
Angry
Cute Cute
0
Cute
Fail Fail
0
Fail
Geeky Geeky
0
Geeky
Lol Lol
0
Lol
Love Love
0
Love
OMG OMG
0
OMG
Win Win
0
Win
WTF WTF
0
WTF
Efi

Ποια είναι η διαδικασία υποβολής αιτήσεων μετεγγραφών;

συνδέσου

Γίνε μέλος του #MSP
Don't have an account?
Εγγράψου

reset password

Εγγράψου

Γίνε μέλος του #MSP

Captcha!
Choose A Format
Gif
GIF format