Απάντηση του Τ.Ε.Ι. Πειραιά στο άρθρο της εφημερίδας “Δημοκρατία”


Παρακάτω σας παραθέτουμε την επιστολή-απάντηση του Τ.Ε.Ι. Πειραιά στο άρθρο της εφημερίδας “Δημοκρατία”

Αθήνα, 20-1-2012
Προς : Κυρία Εύη Πανταζοπούλου
Κοιν.: Αρχισυνταξία εφημερίδας «δημοκρατία»

Με λύπη διάβασα το άρθρο σας με τίτλο «Μετεξεταστέο το ΤΕΙ Πειραιά», που
δυστυχώς, κατά τη γνώμη μου, ακολουθεί και εξυπηρετεί την πολιτική ισοπέδωσης
και κατασυκοφάντησης των πάντων.
Πιο συγκεκριμένα, στο άρθρο σας, αρνητικά και μόνο στοιχεία από την Εξωτερική
Έκθεση Αξιολόγησης ενός Τμήματος του ΤΕΙ Πειραιά, παρουσιάζονται ως αρνητικά
στοιχεία όλων των Τμημάτων του Ιδρύματός μας, την ίδια στιγμή που έχει αναρτηθεί
στο διαδίκτυο και δεύτερη Εξωτερική Αξιολόγηση άλλου Τμήματος του ΤΕΙ
Πειραιά…
Δημιουργείται λοιπόν αμέσως το ερώτημα σε όσους πιστεύουν στον θεσμό της
αξιολόγησης : «Η αξιολόγηση είναι ένα εργαλείο, χρήσιμο στην προσπάθεια
συνεχούς βελτίωσης ή εργαλείο για τη εξυπηρέτηση πολιτικών που δεν έχουν σχέση
με την ποιότητα σπουδών;».
Στο άρθρο σας αναφέρεστε στην έκπληξη της Επιτροπής εξωτερικών αξιολογητών
για το γεγονός ότι τα περισσότερα μαθήματα διδάσκονται από έκτακτο εκπαιδευτικό
προσωπικό και όχι από μόνιμους καθηγητές και ότι το έκτακτο εκπαιδευτικό
προσωπικό δεν διαθέτει την ακαδημαϊκή δεινότητα και την ερευνητική προσέγγιση.
Ως δημοσιογράφος θελήσατε να δείτε και να αναδείξετε τους λόγους ύπαρξης του
γεγονότος αυτού; Είναι μήπως η πολιτική του Τμήματος; Είναι ίσως η στρατηγική
του Ιδρύματος ή είναι μια συγκεκριμένη πολιτική της πολιτείας έναντι της Ανώτατης
Εκπαίδευσης και ιδιαίτερα της Τεχνολογικής;
Για την πληρέστερη πληροφόρησή σας είμαι υποχρεωμένος να σας παρουσιάσω τα
ακόλουθα στοιχεία:
Σύνολο έκτακτου προσωπικού του υπό εξέταση Τμήματος : 15
Επιστημονικοί συνεργάτες (Θεωρητικό & Εργαστηριακό μάθημα) : 4
Όλοι διαθέτουν μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών και Διδακτορικό.
Εργαστηριακοί συνεργάτες ( Εργαστηριακό μάθημα) : 11
Οι τρεις (3) εκ των οποίων διαθέτουν μεταπτυχιακό τίτλο και Διδακτορικό και οι
άλλοι οκτώ (8) μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών.
Η έκθεση αναφέρει για την ανάγκη εξορθολογισμού του Προγράμματος Σπουδών. Η
ανάγκη αυτή ήταν διαπιστωμένη και από την Εσωτερική Αξιολόγηση του Τμήματος
και υπήρχε διαδικασία βελτίωσης και εξορθολογισμού του Προγράμματος Σπουδών.
Τέλος θέλω να σας πληροφορήσω ότι οι ποιοτικές σπουδές απαιτούν κυρίως :
• Σύγχρονα και δυναμικά προγράμματα σπουδών.
• Μόνιμο προσωπικό.
• Κατάλληλη υλικοτεχνική υποδομή και
• Ρυθμό.
Τα πιο πάνω αποτελούν τον κύριο σκοπό του Ιδρύματός μας και για αυτά
προσπαθούμε, κάτω από δύσκολες συνθήκες που θέλω να πιστεύω ότι δεν γνωρίζετε.

Καθηγητής Αντώνης Αντωνίου
Αντιπρόεδρος ΤΕΙ Πειραιά
Πρόεδρος ΜΟ.ΔΙ.Π. ΤΕΙ Πειραιά


Σας άρεσε το άρθρο; Μοιραστείτε το!!

0

What's Your Reaction?

Angry Angry
0
Angry
Cute Cute
0
Cute
Fail Fail
0
Fail
Geeky Geeky
0
Geeky
Lol Lol
0
Lol
Love Love
0
Love
OMG OMG
0
OMG
Win Win
0
Win
WTF WTF
0
WTF
admin

Απάντηση του Τ.Ε.Ι. Πειραιά στο άρθρο της εφημερίδας “Δημοκρατία”

συνδέσου

Γίνε μέλος του #MSP
Don't have an account?
Εγγράψου

reset password

Εγγράψου

Γίνε μέλος του #MSP

Captcha!
Choose A Format
Gif
GIF format