Σύμφωνα με πληροφορίες, από τη θέση αρωγής χρηστών μέσω του Κόμβου Διαχείρισης Γραμματειών, οι υπεύθυνοι κάνουν όπως λένε ό,τι είναι ανθρωπίνως δυνατόν για την εξυπηρέτηση των φοιτητών καθώς μόλις τώρα τελειώσαν με την ενημέρωση όλων όσοι είχαν επικοινωνήσει μαζί τους κατά το διάστημα 19/7/16 έως και σήμερα 26/7/16 και είχαν πρόβλημα στην ενημέρωση του ΑΜΚΑ τους, προκειμένου να τους καθησυχάσουν.
Στη συνέχεια απ’ ότι τους πληροφόρησαν, η διαδικασία αυτή που αιφνιδίως προέκυψε και ταλάνισε αρκετούς φοιτητές, θα ολοκληρωθεί με διαδικασίες περισσότερο αυτοματοποιημένες.
Προβλήματα που τυχόν θα προκύψουν -κυρίως λόγω επικαιροποίησης στοιχείων- θα επιλυθούν όταν θα κληθούν μέσω γραμματειών όσοι φοιτητές έχουν πρόβλημα, να δηλώσουν τα σωστά στοιχεία. Τουλάχιστον αυτό είναι το γενικό σχέδιο και ο ορίζοντας υλοποίησης θα είναι σίγουρα όχι στη μέση του καλοκαιριού.
Διαβάστε στο mystudentpass.gr σχετικά με την Αναστολή χρήσης της εφαρμογής ΑΜΚΑ
Connect with us