5 Τρόποι να βελτιώσεις τις ακαδημαϊκές σου επιδόσεις.


Σε έρευνα που διεξάχθηκε σχετικά με την εξεταστική με πάνω από 1300 μέλη,το 90% απάντησε ότι κατά τη διάρκεια της εξεταστικής κυριαρχούνται από άγχος. Το ποσοστό αυτό δεν μας εκπλήσσει,αντιθέτως,μας ‘γεννά΄ ερωτήματα σχετικά με το εκπαιδευτικό σύστημα. ‘Το σχολείο δεν σημαίνει βαθμοί’, είναι μια έκφραση που έχει ειπωθεί και υποστηριχθεί απο πολλούς άλλα οι εκπαιδευτικοί δεν φαίνεται να έχουν  την ίδια άποψη οπότε ας δούμε τρόπους να βελτιώσουμε τις επιδόσεις μας. Ξεκινώ λοιπόν:

1. Φτιάξε πλάνο. Η έρευνα έδειξε ότι οι περισσότεροι  φοιτητές δεν σχεδιάζουν το διάβασμα της εξεταστικής αλλά πείθουν τον εαυτό τους ότι θα διαβάσουν όσο περισσότερο μπορούν. ΛΑΘΟΣ! Το να σχεδιάζεις το διάβασα σου είναι σαν να σχεδιάζεις ενα project. Δεν γίνετε να ξέρεις τις κινήσεις σου χωρίς να έχεις έναν οδηγό.Μερικές ερωτήσεις που θα σε βοηθήσουν είναι:

  • Πότε ξεκινάς
  • Σειρά μαθημάτων που θα διαβάσεις
  • Ποιες σημειώσεις θα χρησιμοποιήσεις
  • Πότε θα γίνει η τελική επανάληψη κάθε μαθήματος

2.Φτιάξε το πρόγραμμα του ύπνου σου. Ο ύπνος είναι ένα πάρα πολύ σημαντικό στοιχείο που συμβάλει στην απόδοση μας γενικά. Οι περισσότεροι φοιτητές οργανώνουν το διάβασμα τους το πρωί,μια λάθος ώρα ύπνου για τους φοιτητές αφού συνηθίζουμε να ξενυχτάμε με διάφορες ασχολίες και το πρωί δεν μπορούμε να ανταποκριθούμε στις υποχρεώσεις μας. Άν οι εξετάσεις σου είναι το πρωί,προσπάθησε να προσαρμοστείς μια εβδομάδα πριν στο να ξυπνάς νωρίς.

3.Όχι διάβασμα τα τελευταία λεπτά. Όλοι μας συνηθίζουμε να ρίχνουμε μια τελευταία ματιά πριν την εξέταση στις σημειώσεις μας. Λάθος και αυτό διότι συμβάλει στο να ξεχνάμε μεγάλο μέρος των πληροφοριών που έχουμε απομνημονεύσει. Ειδικοί υποστηρίζουν ότι τα τελευταία λεπτά οι φοιτητές πρέπει να καταβάλλονται απο ευχάριστες σκέψεις διοότι αυτό συμβάλλει στην καλυτέρευση της ψυχολογίας τους και της αυτοπεποίθησης τους με αποτέλεσμα να πετυχαίνουν υψηλά αποτελέσματα.

4.Συγκεντρώσου στη διαδικασία και όχι στο αποτέλεσμα. Ένα καλό παράδειγμα σε αυτό είναι οι αθλητές με τις δηλώσεις που κάνουν μετά τον αγώνα. Στην ερώτηση ΄’Τι σκεφτόσασταν κατά τη διάρκεια του αγώνα΄’ οι αθλητές σχεδόν ποτέ δεν απαντάνε κάτι αρνητικό.Πείθουν τον εαυτό τους οτι είναι μια ακόμη πρόκληση και το αντιμετωπίζουν σαν μια ακόμα προπόνηση. Παραδειγματιστείτε και σκεφτείτε θετικά.

5.Χρησιμοποίησε τεχνικές εξεταστικής. Χρησιμοποίησε τεχνικές ώστε να ενσωματωθούν στο υποσυνείδητο σου και να αντιδράς φυσιολογικά χωρίς να σου προκαλούν άγχος τη στιγμή εκείνη. Τέτοιες είναι:

  • Χρησιμοποίηση χρονομέτρου
  • Εξοικείωση με τη δομή,φτιάξε το στυλ τις εξέτασης και κάνε τεστ στον εαυτό σου
  • Χώρισε το χρόνο σου για κάθε ερώτηση
  • Αν κολλάς σε κάποια ερώτηση πήγαινε παρακάτω.

Επιμέλεια: Βλαντή Κατερίνα


Σας άρεσε το άρθρο; Μοιραστείτε το!!

0
1 share

What's Your Reaction?

Angry Angry
0
Angry
Cute Cute
1
Cute
Fail Fail
0
Fail
Geeky Geeky
0
Geeky
Lol Lol
0
Lol
Love Love
0
Love
OMG OMG
0
OMG
Win Win
0
Win
WTF WTF
0
WTF
kate

Comments 0

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

5 Τρόποι να βελτιώσεις τις ακαδημαϊκές σου επιδόσεις.

συνδέσου

Γίνε μέλος του #MSP

Don't have an account?
Εγγράψου

reset password

Εγγράψου

Γίνε μέλος του #MSP

Captcha!
Choose A Format
Gif
GIF format